torsdag 7. mai 2009

SE hva mamma fant i søplekassa......

....fritt etter Øystein Sunde. Det var ikke i søplekassa akkurat, men kommunen har hatt innsamling av grovavfall denne uka, og hva skuer mine øyne blant skrot og rask borti veien her:


Nå pryder den etasjebedet mitt....Selve ballongen er knust nedi kan jeg høre, men jeg har jo ikke bruk for at den er hel. Og kurven er i veldig bra stand.

I dag var det kontraktssignering på hussalget. Kvelden har gått med til å lære den dataferske søsteren min å bruke Facebook, og å potte opp planter til loppemarkedet på lørdag. Det siste var en luftig fornøyelse, det blåser stiv kuling rundt novene her, men det er heldigvis opplett.

8 kommentarer:

elle-melle sa...

For en herlig fangst:)
Tenk at noen ville kaste den?
Godt du tok vare på den.

Gry sa...

En gammle vinballong? Fin ihvertall, bra at du reddet den!

Gry (villniss)

Miamaria sa...

Gratulerer med søplekuppet! Ja det var et kupp!

Berit sa...

Fint det ble!
Men står den der da, i kulingen, eller må du tjore den?

Maiblomst sa...

Supert kupp! Svigerfar har to slike på loftet.
Men det er berre ein av dei me kan ta ned. Svigerfar har nemleg teke vekk trappa opp, og laga ny trapp inni eit garderobeskap. :-o Her er ikkje opninga stor nok!

RandiF sa...

Berit, den står stødig og godt nedi bedet. Kulingen tar ikke så mye der.:-)

Gry sa...

Nå ser jeg ballongen! Jeg hadde ikke briller på meg i går!

Vivishagerom sa...

Man kan finne mye fint i søppla. Denne var jo veldig fin.