tirsdag 9. september 2008

Det går seg til...

Nå begynner bloggen å ligne noe. Så flott av Ståle å konvertere dagbøkene og kategoriene til en link som kunne limes inn. Har ikke fått smilies på plass enda, men det kommer vel...
I hagen er det tørt, det regner jo nesten aldri denne fantastiske sommeren. I går fikk jeg gjort en jobb jeg har utsatt fra i fjor, nemlig å kantskjære alle bedene inntil hellene som ligger rundt. Plenen gror jo stadig innover.....Nå ser det mer presentabelt ut. Rensket også ugresset langs muren mot veien, det vokser jo i asfalt jo... :-(
Gubben kjøpte ny kompostkvern til meg da den gamle røk. Jeg har nok belastet den vel mye....hehe...Den nye er en Bosch valsekvern og funker bra. Får være litt snillere med den.....:-)
Fra Clas Ohlson kjøpte jeg ny hagebelysning, samme sort som den jeg kjøpte fra Hageselskapet for mange år siden. De nye plasserte vi i etasjebedet ved utestua, det ble koselig. Har et sett til, mulig det skal settes i garasjebedet. Skal ta et bilde i kveld når lysene er på.


Ingen kommentarer: