fredag 27. mars 2009

Moteoppvisning og hageskulk

Siden det er "endelig freddan" i dag, tok jeg fri fra hagen og gikk på moteoppvisning i stedet. Det var vårt lokale sanitetskvinnelag som arrangerte i samarbeid med en butikk som selger klær "for voksne damer" her i byen. Kvalitetsklær og mye bra, men ikke så mye som traff meg midt i hjertet. Selvom jeg definitivt befinner meg i målgruppen....Jaja, det var masse damer der, en haug med kaker, kaffe og utlodning i tillegg til klærne. Jeg kom hjem 200 kr fattigere og ett stykk handlenett med sanitetsmerke rikere.....

I morgen er det lørdag og fri, det blir nok en travel dag.....som de fleste fridager....

2 kommentarer:

Gry sa...

Det er nå gøy å gjøre noe litt anderledes en gang i blant. Jeg har aldri vært på moteoppvisning jeg!

Linnemi sa...

Jeg har også vært på moteoppvisning en gang, - på et sykehjem. Vareutvalget var litt annerledes enn på catwalken i de store byer, men tilskuerne langt fra så blaserte. :)