søndag 24. juni 2012

At det går an....!

Når alle bed i hagen er smekkfulle og alle muligheter for nye bed er oppbrukt, bør man jo aldri finne på å forville seg inn på Plantasjen en søndag med god tid og 30% rabatt på alle stauder...... Men det gjorde altså jeg i dag, og på en eller annen måte begynte planter å hoppe opp i hendene mine, slik at jeg ble nødt å hente en trille. Og i den var det jo plass til mye, ikke sant? De som ble med hjem var en terrakottafarget ryllik, en rød og en rosa breiskolm, en rosa og en rosaaprikos ridderspore, samt en hvit svartøyet ditto, og en rosa allium. Gjenstår å finne egnede steder å dytte dem ned. :-D

6 kommentarer:

Linnemi sa...

Typisk. ;)

Aud sa...

Du er nok en ekte Hagegal, og
plass finner du nok skal du se :-D

Unknown sa...

Au da ,det er vist noe som går dette bandt oss hagegale he he.

Men når det er sagt så var det jo mye spennende du fikk med deg.

Ha en fin ny sommeruke , Marit.

Turid sa...

He-he, et velkjent fenomen :) Alltid plass til ei plante til.

Bille sa...

Haha, det er litt kjedelig med sånne innpåslitne, klengete planter som plutselig blir med helt til kassen, og hjem. Men man kan fint venne seg til dem ;-)

krepsemor sa...

Føttene har sin egen vilje, og vi må følge med :) Jeg var så lur at jeg ikke tok med vogn inn, for jeg skulle bare inn og se!!! Det angret jeg på, men fikk likevel med meg et par stykker! En Villvin, og en ampel med sommerblomster! Og jeg har plass til MYE i min hage, ha-ha!
Ønsker deg en fin uke!